• -10,00 zł
Lean banking

Lean Banking

  • Okładka: Oprawa miękka
  • Wymiary: 140 x 202 mm
  • Ilość stron: 256
  • Rok wydania: 2013
  • Wydawca: Wydawnictwo M
  • ISBN: 978-83-7595-540-8

Książka zawiera zagadnienia mieszczące się w obszarze Six Sigma. Dzięki dołączonej metodzie lean pozycja tworzy spójną całość, dostosowaną do potrzeb instytucji bankowych.

34,90 zł 44,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 6,00 zł +28,90 zł

Najniższa cena produktu 34,90 zł z dnia 05.03.2024

Darmowa wysyłka od 89,00 zł
help_outlineZapytaj o produkt
Lean Banking

Lean Banking

Książka zawiera zagadnienia mieszczące się w obszarze Six Sigma. Dzięki dołączonej metodzie lean pozycja tworzy spójną całość, dostosowaną do potrzeb instytucji bankowych.

Akceptuję zasady polityki prywatności  

redeem
Kupując ten produkt możesz zebrać 3 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 3 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 3,00 zł .


account_circleWyślij do znajomego
Lean Banking

Lean Banking

Książka zawiera zagadnienia mieszczące się w obszarze Six Sigma. Dzięki dołączonej metodzie lean pozycja tworzy spójną całość, dostosowaną do potrzeb instytucji bankowych.

Akceptuję zasady polityki prywatności  

Pierwsze książki, jakie powstały na temat Six Sigma, sprawiały wrażenie łączenia wielu tematów, które wydawały się zupełnie ze sobą niezwiązane, co powodowało, że firmy wdrażały metodę niejako na siłę. Z upływem czasu i dzięki coraz szerszemu zastosowaniu jedna rzecz stała się jasna: istotne jest to, aby ludzie i organizacje, w których pracują, byli ważniejsi niż jakakolwiek stosowana metoda. Sama metoda musi być elastyczna i posiadać zdolności dostosowania się do zaistniałych potrzeb.

Właśnie dlatego należało stworzyć coś, co byłoby zgodne ze specyfiką i potrzebami instytucji bankowych. Wybraliśmy zatem najlepsze z zagadnień mieszczących się w obszarze Six Sigma, dołączyliśmy do tego metodologię lean, tworząc jedną całość.

Następnie przyszedł czas wytężonej pracy, mającej na celu dostosowanie zagadnień do specyfiki, jaką charakteryzują się instytucje finansowe. Temu wszystkiemu  nadaliśmy jedną nazwę: lean banking, „szczupły bank”, w którym wszystkie procesy przebiegają sprawnie, spełniając oczekiwania klientów w sposób natychmiastowy i najlepszy z możliwych.

Książka przedstawia zastosowanie najlepszych metodologii: Six Sigma (redukcja kosztów braku jakości) oraz lean (redukcja marnotrawstwa) dostosowanych w taki sposób, że stały się one zespoloną całością nazwaną   lean banking.

Autorzy w oparciu o projekty, w realizacji  których brali udział osobiście, i w oparciu o własne długoletnie doświadczenie wyjaśniają, jak osiągnąć maksymalne korzyści dzięki zastosowaniu lean banking.

Fabrizio Majorana pracował w takich firmach jak Allied Signal, General Electric, Maserati i Ferrari Formula 1, gdzie jako dyrektor ds. jakości zdobył 5 tytułów w mistrzostwach świata.  Był na stanowisku Chief Quality Officer Gruppy Unicredit. Od prawie dwudziestu lat zajmuje się zagadnieniami Lean i Six Sigma. Ma na swoim koncie setki projektów związanych z usprawnieniami procesów i produktów zrealizowanych w najróżniejszych sektorach na rynku amerykańskim, północno europejskim oraz azjatyckim. Jest ekspertem w dziedzinie niezawodności produktu oraz członkiem Komitetu Sędziowskiego przyznającego nagrody Process Excellence w Londynie. Aktualnie jest CEO jednego z międzynarodowych domów mody.

Alessandro Morelli  – ekspert ds. organizacji oraz aspektów lean w sektorze usługowym. Współpracuje ze znaczącymi firmami międzynarodowymi w dziedzinie reengineeringu i organizacji lean w sektorze usługowym. Doświadczenie zdobywał na stanowiskach kierowniczych w takich firmach jak: Siemens i General Electric, dzisiaj kieruje włoskim oddziałem SSA& Company, której założycielem jest Mikel J. Harry, twórca Six Sigma, zajmując się  szkoleniem i coachingiem  przedstawicieli najwyższego kierownictwa.

M1001

Opis

Okładka
Oprawa miękka
Wymiary
140 x 202 mm
Ilość stron
256
Rok wydania
2013
Wydawca
Wydawnictwo M
ISBN
978-83-7595-540-8

Komentarze

Opinie mogą być dodawane tylko przez klientów, którzy kupili ten produkt

Loading...